niedziela, 1 października 2017

Drewniane wariacje na temat wyzwania #22

Nasze wyzwanie #22 Drewniane trwa już jakiś czas i oglądając Wasze prace widzimy
 w jak piękny sposób zinterpretowałyście ten temat.
Drewno jest rzeczywiście wspaniałym materiałem twórczym i również ja lubię z nim tworzyć.
Uwielbiam mediować więc moje prace są zdecydowanie kolorowe z chlapaniami, 
koronkami i kwiatami.
Nie mając cierpliwości do decoupage chustecznik pomalowałam białą farbą kredową
 używając jednocześnie turkusową mgiełkę, dodając kwiaty i listki.


Będąc miłośniczką trybików nie mogłam oprzeć się udekorowaniu nimi ptaszków.


Na moje anioły nałożyłam maskę, kawałki materiału i perełki.



Serce przeżyło metamorfozę za pomocą kwiatów i motywów z foremek silikonowych 
popsikanych mgiełkami  i czarnym splashem 


Moim gęsiom wystarczyła biała farba i przetarcia.


Zapraszając do wzięcia udziału w wyzwaniu mam nadzieję, 
że moje prace będą dla Was inspiracją do kolejnych zabaw twórczych z tym wdzięcznym materiałem jakim jest drewno.

Pozdrawiam w imieniu DT
Dobrosława



1 komentarz:

  1. cudowne prace, choć ptaszki i chustecznik najbardziej skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń