piątek, 10 kwietnia 2015

Lift kwietnia 2015

Dobry wieczór Kochani :)

Na początku chciałam podziękować Wam za coraz liczniejszy udział w naszych wyzwaniach. Cieszymy się ogromnie :) Wyniki liftu marcowego podamy w następnym tygodniu.

W kwietniu inspirować nas będzie bajkowy tag Nimuchy. Od dawna jestem fanką jej prac i zrobiło mi się bardzo smutno, kiedy, któregoś dnia odkryłam, że nie prowadzi już swojego bloga. Jednak dzięki życzliwym osobom uzyskałyśmy od niej zgodę na liftowanie i na przełomie kwietnia i maja możemy tworzyć na podstawie poniższej pracy. Na Printerest możecie znaleźć inne Jej manualne cuda.




A to już interpretacje naszego zespołu:

Agnieszka




Zapraszamy serdecznie do udziału w zabawie :)

4 komentarze:

  1. śliczny i nastrojowy tag do zliftowania, ale chyba się skuszę, choć oddać ten klimat wcale nie jest tak łatwo...

    OdpowiedzUsuń
  2. a juz miałam nadzieję, że Nimucha wróciła...
    szkoda, bo pasjami podglądałam jej kartki, sa nie do podrobienia

    OdpowiedzUsuń
  3. a juz miałam nadzieję, że Nimucha wróciła...
    szkoda, bo pasjami podglądałam jej kartki, sa nie do podrobienia

    OdpowiedzUsuń